Klantervaringen

Lees hieronder een greep uit mijn klantervaringen. Er zijn 3 categorieën.
Ik heb een onderscheid gemaakt tussen:
– Organizing bij particulieren
– Verhuizingen
– Organizing bij zakelijke klanten
Deze klant ervaringen zijn (deels) ingekort, wil je de uitgebreide review lezen, dat kan hier.

Organizing bij particulieren

Dankzij jou eindelijk dat schilderij weg & schuur weer te gebruiken.

Na afloop van sessie 2 kreeg ik via What’s app deze reactie van klant T. ‘Ik heb 3 vuilniszakken naar de kringloop gebracht. En dat schilderij ook.. Ik dacht na 2 maanden nu weg ermee. Ik voelde me gewoon opgelucht!! Ik geef ook beter mijn grenzen aan en sta steviger in mijn schoenen. Tot snel’.

‘Ik voel me zo opgelucht en fijn dat we samen mijn schuur hebben aangepakt. Ik hikte hier al 10 jaar tegenaan. En ik zag er als een berg tegenop. In drie uurtjes bikkelen hebben we zoveel bereikt. Ik kan m’n schuur weer inlopen en echt gaan gebruiken. Zonder jou had ik dit nooit bereikt’. 

 

De voor en na foto laten goed het resultaat zien!                                                        

T.B., Amersfoort (gastouder aan huis, 42 jaar)

Door een simpele vraag van Ingrid kreeg ik al meer ruimte!

Mijn hele huis kon wel wat minder spullen gebruiken, maar vooral mijn werkkamer was een soort opslagruimte geworden. Ik deed mijn uiterste best er wat aan te doen en dat lukte aardig, zeker toen ik de nieuwsbrieven van Ingrid ontdekte. Omdat ik na een aantal maanden nog steeds niet tevreden was over het resultaat, besloot ik toch Ingrid te vragen me te komen helpen. Alleen het maken van de afspraak was al voldoende om in een vlot tempo nog meer spullen naar de weggeefwinkel en de kringloopwinkel te brengen. Supertrots was ik toen ze voor de eerste keer kwam. Ingrid sloeg nog steeds steil achterover 😉 En toen ik met haar ogen keek, kon ik me dat ook wel erg goed voorstellen.

Haar hulp bleek erg efficiënt. Vooral de vraag ‘staat dit op de juiste plek?’ bleek een eyeopener. Heel veel spullen die in mijn werkkamer stonden hoorden daar absoluut niet thuis. Alleen al het verhuizen van die spullen naar de juiste plek zorgde voor veel meer ruimte. Ik snapte nu waar nog meer winst te halen viel. Toen Ingrid een aantal weken later voor de tweede sessie kwam, sloeg ze weer steil achterover. Gelukkig nu in positieve zin.

Ik ben er nog niet, maar het gaat de goede kant op. Een tijdje terug was ik vanuit mijn werkkamer met mijn moeder – die toen in Spanje zat – aan het Skypen. Midden in een zin stopte ze ineens met praten en riep verbaasd uit: “Wat is je kamer opgeruimd!” En neem van mij aan: als zíj het zegt….

Machteld, Amersfoort (schrijver/communicatietrainer/museumdocent, 53 jaar)

Mijn verzamelingen komen nu veel beter tot z’n recht

Ik  heb een aantal verzamelingen op mijn werkkamer. De laatste tijd had ik zelf al veel gedaan aan opruimen en herindelen, maar ik had nog teveel spullen over op teveel verschillen plaatsen. Ingrid’s flyer lag al 3 jaar in mijn kast en ik besloot haar te mailen voor een kennismakingsgesprek. Onze kennismaking ging er prettig en professioneel aan toe. Ook vond ik het haar werkwijze efficiënt (en kostenbesparend) door opgeven van huiswerk en pas hierna een 2esessie te plannen. Tevens is Ingrid prettig in de omgang. Fijn dat ze gedurende het traject mee blijft kijken. Zo kreeg ik bijvoorbeeld suggesties per app of E-mail om verantwoord te ontspullen. INC Professional Organizing heeft mij een leidraad gegeven om verdere structuur aan te brengen. Ook heeft zij mij gecoacht in keuzes wat te bewaren. Dit deed zij onder andere door relevante vragen te stellen en omdenken (niet wat wil je wil wegdoen maar wat wil je persé bewaren).

De voor en na foto

                                                            

Bekijk ook het (helaas beetje schokkerige filmpje) van voor en na.

Filmpje Jan Pierre VOOR de sessies

Filmpje Jean Pierre NA de sessies

Kortom door Ingrid’s hulp is het proces van ontspullen en organiseren goed op gang gekomen. Ik ervaar een veel beter overzicht. Fysiek, maar ook mentaal is er bij mij opgeruimd. En bovendien komen mijn verzameling door Ingrid’s advies veel beter tot zijn recht. Dank je wel Ingrid.

Jean Pierre, Amersfoort (adviseur installatietechniek)

Administratie op orde met Ingrid’s hulp

Ingrid heeft mij geholpen met de administratie ordenen na een nogal chaotische en heftige periode in mijn leven. Dit heeft zij goed aangepakt. Het was heel fijn dat er ruimte was voor mijn achterliggende hoop, of het mogelijk was via mijn administratie mijn leven en gedachten een beetje te ordenen. Bij het einde van de afgesproken duur, heeft ze heel prettig het werk in uitvoering gestructureerd , zodat het goed behapbaar was het daarna zelf verder te ordenen en op te bergen.

A.W. Leusden (41 jaar). 

Ingrid is een leuke vrolijke efficiënte stok achter de deur, vol goede tips en ideeën

Voordat wij van start gingen was het chaos in mijn hoofd. Ik wist niet waar te beginnen met opruimen. In eerste instantie ging het mijn INC Professional Organizing_rust in je hoofdom mijn bureau en administratie berg die ik daar maar in propte, maar geleidelijk aan hebben we SAMEN zowat mijn hele huis onder handen genomen.

Missie
De missie die we samen opstelde werd. “Ik ga meer ruimte maken en overzicht creëren in dit huis door spullen weg te doen.” Nou dat hebben we gedaan!

INC Professional Organizing_opruimen schuur_rust in het hoofdHumor
Je maakte er een vrolijke boel van, met humor en veel lachen.”Oh jeetje, dat is handig nog een lege doos om iets in te bewaren,” hihi, het gaf lucht aan het wegdoen.

Stok achter de deur

Verder ben ik bewuster van mijn koopdrang en bedenk of ik het echt nodig heb en of het echt een aanvulling is op hetgeen wat ik al heb. Al met al, Ingrid is een leuke vrolijke efficiënte stok achter de deur, vol goede ideeën. Nicole,  Amersfoort (mondhygiëniste, 52 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Dankzij Ingrid ben ik weer in beweging gekomen

“Ik zat helemaal ‘vast’ in alle spullen die we hebben. Gelukkig heeft het inschakelen van INC Professional Organizing daar verandering in gebracht. Ik ben in beweging gekomen.

Ingrid stelt zich integer en professional op. Ze stelt kritische vragen en ze durft de vraag achter de vraag te stellen. Dit heeft mij enorm geholpen bij het doorbreken van het gevoel dat ik alles wilde bewaren. Ik begrijp nu heel goed waarom ik alles bewaarde en ik geen beslissing durfde te nemen. De juiste weg is dankzij Ingrid ingezet, ik ga verder. Super fijn dat ik nog een aantal maanden via What’sapp contact kan houden met Ingrid. Ook op deze manier geeft zij mij niet alleen handige tips, maar biedt en geeft ze mij ook steun en motivatie.” M.W. Amersfoort (werkzaam in de zorg, 37 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Eindelijk letterlijk en figuurlijk ruimte om dingen op te pakken

Een dame schakelde mijn hulp in bij het ordenen van haar werkkamer. Ze had veel last van de grote hoeveelheid stapels. Ze had namelijk het idee dat ze nooit tot rust kon komen. Elke stapel betekende weer een aantal to do’s voor haar. We zoeken in gestaag tempo alles uit. Tijdens een sessie zei ze “het voelt wel als verraad aan mijn verleden om dit nu weg te doen, maar het is ook goed zo. Eindelijk krijg ik weer tijd om dingen op te pakken die ik zo graag doe, maar waar ik letterlijk en figuurlijk geen ruimte voor had”. We kwamen ook een stapel bladen uit 1978 tegen van haar overleden man, “Nee hoor die gaan niet weg, die geef ik aan mijn kinderen”. A. Amersfoort (werkzaam in de culturele sector, 62 jaar)

Gave

“Ik wilde je nog even bedanken voor je hulp gister. Het resultaat is een mooi gestructureerde kast. Het geeft  me overzicht en rust. Waar jij mij mee helpt is echt een gave”. C. Amersfoort (werkzoekende, 54 jaar)

Ze laat een gevoel van herboren achter

“Van te voren twijfelde ik of het mij echt iets zou opleveren en of het de investering wel waard was. Dit bleek onterecht. Want ondanks dat ik weinig spullen bezit, is het samen met Ingrid toch gelukt om drie volle dozen met spullen te verwijderen. Ook heeft zij mij geholpen een met een systeem voor mijn administratie en to do’s. Dit is voor iemand met ADHD en die ook beelddenker is, super prettig. Ik voelde letterlijk een opluchting én een opgeruimd gevoel toen ze klaar was.
Ik zou Ingrid absoluut aanbevelen aan mensen die zich afgeremd voelen in hun leefwijze. Zowel privé als zakelijk”.
Robert Maas, Uitgeest (schilder & meubelmaker, 42 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.
 

Het huis van mijn overleden moeder samen opruimen was zoveel prettiger Ingrid Strooij_INC Professional Organizing_opruimen na e

“Wat ik zo prettig vond is dat we het SAMEN deden! Het geeft mij rust in mijn hoofd, doordat ik steeds maar over 1 ding hoeft na te denken en ik daar goede vragen over kreeg. Ik zie zeker jouw toegevoegde waarde “. J. d. T Utrecht (zelfstandig ondernemer, 45 jaar). 

 

Ingrid: betrokken en flexibel

“Jij hebt me ruim voldoende tools aangereikt voor het opruimen en loslaten. De woorden bij Ingrid Strooij / INC Professional Organizing passen naar mijn mening; oplettend, flexibel, goed evenwicht tussen uitweiding en to the point komen en zij helpt bij het kiezen. Goed geheugen en zij koppelt terug naar eerdere keuzen / informatie uit eerdere sessies. Opruimcoach Ingrid geeft gevoel van betrokkenheid. Bovendien houdt ze goed in de gaten op welk spoor we bezig waren. Dank je zeer voor je inzet voor de zomer”. J.L., Amersfoort (gepensioneerde, 70 jaar)

Weldadig

INC Professional Organizing_opruimen_overzicht“Keuzes maken en organiseren is niet mijn sterkste kant. Door allerlei privé omstandigheden lukte het mij niet om de rommel in huis aan te pakken. Ik woon vrij klein en ik bewaarde heel veel. Geen handige combinatie. Ingrid en ik hebben in 2 sessies van 2 uur zoveel bereikt. Ingrid helpt me op een respectvolle manier anders naar mijn spullen te kijken, zodat ik echt bewaar wat IK waardevol vind. Bovendien heb ik ook zoveel los gelaten. Zo heb ik -dankzij Ingrid- eindelijk een bed uit m’n kindertijd weggedaan. Dit was voor mij zo’n groot obstakel letterlijk en figuurlijk! Het voelt weldadig dat ‘ie weg is”. A.M., Nijkerkerveen (leerkracht basisonderwijs, 32 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Dankzij Ingrid speel ik eindelijk weer pianoINC Professional Organizing_zet je in beweging

“Het is zo fijn als iemand je in beweging brengt! Voor opruimen ben ik slecht te motiveren, misschien ook omdat ik nooit weet waar te beginnen. Ingrid begint gewoon en dat is net dat zetje dat ik nodig had. Onze opgeruimde woonkamer geeft me rust en ruimte om iets voor mezelf te doen. Zo heb ik sinds jaren weer piano gespeeld, echt leuk! Bedankt, Ingrid!” Marjolein, Amersfoort (vormgeefster, 35 jaar)

Waardevolle spullen teruggevonden, dus kosten al terugverdiend

De kosten om een professional organizer in te schakelen heb je zo terugverdiend. Want we hebben tijdens het opruimen en organiseren zoveel waardevolle spullen en zelfs geld teruggevonden. Ook had ik al een aantal cadeau’s ergens neergelegd en ook die had ik weer ontdekt. Dat scheelt weer een hoop geld en tijd de komende maanden. Bovendien helpt Ingrid je met het weloverwogen beslissingen nemen of je het wel waard vindt om spullen al dan niet te bewaren. Ik ben zeer tevreden! L. uit Amsterdam (medewerkster Vu Amsterdam)

Bijkeuken: weer tip top in orde

“Heerlijk om Ingrid over de vloer te hebben! Zij maakt opruimen overzichtelijk. Wat overblijft wordt na sorteren en bundelen, professioneel en georganiseerd weer ingeruimd. Zo ontstaat er ruimte op de voormalige rommelplek, maar ook ruimte en rust in het hoofd. Het ziet er nu helemaal tiptop uit, zonder INC Professional Organizing was dat niet gelukt, sterker nog dan was ik er misschien niet eens aan begonnen. Ik ga weer met plezier mijn bijkeuken in, met dank aan Ingrid Strooij.” Annette Verspoor (tekstschrijver, 50 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Huis: van wanorde naar overzicht

“Ingrid heeft mij goed geholpen om de troep in een huis met een gezin onder controle te krijgen. Als eerste heeft Ingrid boven tafel gekregen waarom de troep me zo irriteert en bovenal wat het Professional Organizer_Amerfoort INCme zal opleveren om het nu eindelijk, voor eens en altijd, onder controle te krijgen.Wat ik vooral fijn vond is haar hands on approach. Ze weet hoe ze je aan het werk moet krijgen en ze houdt het nog gezellig ook. Ze is verder uitstekend bereikbaar met vragen of wanneer je vast loopt. Haar enthousiaste reacties op dat wat je bereikt hebt, geven je de energie om ook het volgende project aan te pakken. L. te Amersfoort (moeder en vrijwilligster op school, 44 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Samenwonen: creëren van een fijne werkkamer

IMG_6691

Deze spullen krijgen een nieuwe bestemming.

We zijn pas gaan samenwonen en juist dan pas merk je hoe veel spullen je door de jaren heen hebt verzameld! Gelukkig hebben we Ingrid ingeschakeld voor het organiseren van onze werkkamer. Zij heeft ons geholpen keuzes te maken. Bovendien dacht zij ook actief mee over de mogelijkheid tot het efficiënter inrichten van onze thuiswerkplek. Met Ingrid hebben we eerst een intake/kennismakingsgesprek gehad waarin ze rustig overlegde met als doel de aanpak bepalen. Juist door haar rust en doortastende vragen creëerde ze voor ons een goede basis om aan de slag te gaan. We hebben veel meer bereikt dan wanneer we het zelf hadden gedaan! Bovendien weten we door haar hulp en adviezen ook dat we niet zomaar weer terug zijn bij overvolle kasten en ruimtes. Het resultaat is een fijne werkplek waar we rustig en zonder teveel afleiding kunnen werken. W. en L. uit Amersfoort (medewerker Meander, 37 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Verhuizingen

Keuzes maken voor een verhuizing gaat makkelijker met een coach die naast je staat

INC Professional Organizing_opruimen Amerfoort_rust overzichtDoor een operatie, lange herstelperiode en de zorg voor 3 kleine kinderen lukte het me niet om me goed voor te bereiden op onze verhuizing. Erg confronterend voor iemand die vrij georganiseerd is.

Omdat ik graag de regie in handen hou, heb ik lang getwijfeld over het inschakelen van een Professional Organizer.
Nu baal ik dat ik de stap niet eerder heb gezet! Ik had namelijk nog steeds de touwtjes in handen, de beslissing over de spullen lag immers bij mij. Bij het maken van een keuze werd ik geholpen door een coach die naast me staat en die me dingen liet inzien. Het heeft me tijdswinst en behoud van energie opgeleverd.

Als je gaat verhuizen en je hebt weinig tijd, of je weet niet waar te beginnen met opruimen, beveel ik INC Professional Organizing van harte aan. M.v.Z. Amersfoort (werkzaam in de communicatie, 37 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Ik weet niet of de verhuizing van mijn ouders zonder jou gelukt zou zijn.

“Mijn beiden ouders moesten op zeer korte termijn verhuizen naar een verzorgingshuis. De kinderen konden in verband met verschillende omstandigheden deze taak niet volledig op zich nemen.INC Professional Organizing_hulp bij verhuizing
Dit deed Ingrid met een persoonlijke touch. Ik weet niet of de verhuizing zonder haar gelukt zou zijn.
 
Dat Ingrid het regelde gaf rust en ruimte in dit moeilijke proces”.
Ingrid als Professional Organizer omschrijf ik als;
“snel, adequaat en prettig in de omgang. Iemand in wie je meteen (terecht) vertrouwen hebt”. H.S., Zeist (illustrator, 55 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.
 

Schuur opruimen als voorbereiding van verhuizing

INC professional organizing: opruimen schuur

Fijn er is weer plek voor alle fietsen! Die van papa en mama kunnen er ook nog bij.

Met een druk huishouden (twee banen, twee jonge kinderen) en een verhuizing voor de deur, liep de puinhoop én de spanning bij ons thuis langzamerhand op. Veel spullen die we binnen niet een plek konden geven waren in de schuur gepropt, en daar stond ook nog het resultaat van aankopen uit het verleden die niet stuk genoeg leken om weg te gooien. Het idee om dat allemaal te moeten verhuizen stond me niet aan, maar opruimen had ook nooit de hoogste prioriteit. De mogelijkheid het samen met een professional te doen, was eigenlijk nooit in mij op gekomen. Ik moest even een drempel over om samen met iemand anders de troep onder ogen te komen (schaamte!), maar Ingrid lijkt er niet van onder de indruk. Rustig (maar niet te…), beslist en met begrip heeft ze het proces geleid en heeft ze voorkomen dat ik me verloor in onzin dingetjes. J. uit Amstelveen (ambtenaar, 46 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

 

Verhuizing: opgeruimd en soepel gegaan

Met een verantwoordelijke baan en een druk gezin, had ik heel weinig tijd om onze verhuizing voor te bereiden. Ingrid heeft mij efficiënt geholpen om mijn verhuisdozen in te pakken. Daarbij maakten wij gelijk een scheiding in spullen die we in het huurhuis niet nodig zouden hebben. Dat we ook nog vijf vuilniszakken naar de kringloopwinkel konden brengen, was voor mij helemaal mooi meegenomen. Ik vind het namelijk niet makkelijk om goede spullen weg te doen. Met Ingrid’s hulp ging het keuzeproces veel soepeler en sneller.  Door Ingrid’s hulp kijk ik terug op een overzichtelijke voorbereiding. Bovendien had ik minder stress (dan de andere keren dat wij verhuisd zijn). Echt een aanrader doordat je niet alleen vooraf tijd bespaart, maar ook na je verhuizing, omdat je door Ingrid systeem alles veel makkelijker terug vindt. Ingrid bedankt! E. uit Leusden (management assistente, 41 jaar). Lees hier de hele klant ervaring

Zakelijke organizing

Mijn administratie op orde = clean desk & Head!

“Na jarenlange struggle en vooruitschuiven van wat gedaan moest worden, heb ik nu Clean Desk en Clean Head. De administratie organiseren en uitzoeken is nogal een privé klus, maar met de integriteit van Ingrid heb ik me geen moment ongemakkelijk gevoeld. We zijn samen aan de slag gegaan en met de visie, tips en tricks van Ingrid heb ik nu al wekenlang een clean desk en de post krijgt zn plek of wordt meteen afgehandeld.

Clean desk, de afspraak met mezelf blijkt de sleutel te zijn tot discipline de administratie bij te houden. Thnx Ingrid”. T.R. Leusden (zelfstandig ondernemer, 56 jaar) Lees hier de hele klant ervaring.

Focus en rust

Opruim coach_Amersfoort“Jouw aanwezigheid en advies geeft mij weer focus, samen hebben we bepaald wat belangrijk voor mij is. Dat geeft rust. Dankzij jou ben ik weer INControl. Dank je wel!” P.G., Laren (binnenhuisarchitecte, 48 jaar)

 

Mijn opgeruimde mailbox vertaalt zich naar ruimte in mijn hoofd

Ingrid hielp me met handige tips om meer grip te krijgen op mijn e-mailverkeer. Ik was daar dagelijks teveel tijd mee kwijt. En toch bleven aan het einde van de werkweek nog steeds nieuwsbrieven, blogs en artikelen ongelezen. Door Ingrids advies blijft mijn mailbox overzichtelijk en houd ik meer tijd over voor mijn werk. De opgeruimde mailbox vertaalt zich naar ruimte in mijn hoofd. Heerlijk!” Annemieke, Amersfoort (tekstschrijfster, 37 jaar). Lees hier de hele klant ervaring.

Overzicht voor een zelfstandig ondernemer

Ik ontmoette Ingrid op een netwerkbijeenkomst en een week erna zat ze al bij me op kantoor. Wat fijn dat we na mijn missie bepaald te hebben, gelijk SAMEN aan de slag zijn gegaan. Ik heb weer overzicht en voor al mijn losse briefjes met to do’s had ze een tip die heel goed voor mij als chaoot werkt, Wunderlist. Ingrid dank je wel voor je steun, advies en inzichten. O. uit Soest (zelfstandig ondernemer, 42 jaar)

Werkkamer: Stapels aangepakt & top timemanagement tips gekregenINC Professional Organizing_stapels papier aanpakken_opruimcoach

‘Ingrid heeft me geholpen om mijn papierstapels op te ruimen, en ze gaf me tools om mijn tijd effectiever te gebruiken. Ingrid doet dat allemaal op een vanzelfsprekende en respectvolle manier. Heel prettig en nuttig!’ C. uit Amersfoort (zelfstandig ondernemer, 55 jaar)

Fotografe blij: met tips en adviezen

Ik kan iedereen aanraden om een met een Professional Organizer jouw manier van werken te bespreken. Ik dacht altijd dat ik redelijk georganiseerd bezig was en dat is ook wel zo en toch wist Inkie mij tips en adviezen te geven. Ik ga er direct mee aan de slag, mijn werkplezier neem alleen maar toe. Super bedankt voor jouw hulp Ingrid! Sabine Keijzer, Voorbeeldig fotografie (45 jaar)

School: orthoteek weer gebruiksvriendelijk

ortotheek

Duidelijke categorieën met kleuraanduiding, dus makkelijk vinden en ook eenvoudig om weer op de juiste plek terug te zetten.

“Ingrid heeft op School op de Berg een belangrijke bijdrage geleverd aan het ordenen en systematiseren van de orthotheek (de onderwijs-leermiddelenruimte). Ze heeft alle materialen systematisch in kaart gebracht en gecodeerd. Het is een prettig systeem geworden dat eenvoudig te onderhouden is. Iedereen kan de materialen met gemak kan (terug) vinden. Daarbij was ze een grote hulp bij een keuze maken wat weg kon en pakte ze op rustige wijze door en stelde zich pro-actief op. We kijken terug op een heel prettige samenwerking en zijn haar bijzonder dankbaar voor het overzichtelijke en mooie eindresultaat!” Sylvia en Ariëtte, intern begeleiders School op de Berg Amersfoort. Lees hier de hele klant ervaring.