Klantervaringen

Lees hieronder een greep uit mijn klantervaringen.

Mijn administratie op orde = clean desk & head!

“Na jarenlange struggle en vooruitschuiven van wat gedaan moest worden, heb ik nu Clean Desk en Clean Head. De administratie organiseren en uitzoeken is nogal een privé klus, maar met de integriteit van Ingrid heb ik me geen moment ongemakkelijk gevoeld. We zijn samen aan de slag gegaan en met de visie, tips en tricks van Ingrid heb ik nu als 4 weken een clean desk en de post krijgt zn plek of wordt meteen afgehandeld.

Clean desk, de afspraak met mezelf blijkt de sleutel te zijn tot discipline de administratie bij te houden. Thnx Ingrid”. T.R. Leusden (zelfstandig ondernemer, 56 jaar)

Ik weet niet of de verhuizing zonder jou gelukt zou zijn

“Mijn beiden ouders moesten op zeer korte termijn verhuizen van respectievelijk de oude woning en een revalidatie afdeling naar een verzorgingshuis. De kinderen konden in verband met verschillende omstandigheden deze taak niet volledig op zich nemen.INC Professional Organizing_hulp bij verhuizing
 Wij hebben Ingrid Strooij ingeschakeld voor het regelen van de verhuizing op heel korte termijn. Ze heeft mijn ouders begeleid in de keuzes wat er mee moest. Verder heeft ze helpen in en uitpakken. Ook was Ingrid aanwezig op de dag van verhuizing. Tevens heeft zij een aantal praktische zaken geregeld. Dit deed Ingrid met een persoonlijke touch. Ik weet niet of de verhuizing zonder haar gelukt zou zijn. Dat Ingrid het regelde gaf rust en ruimte in dit moeilijke proces”.
Ingrid als Professional Organizer omschrijf ik als;
“snel, adequaat en prettig in de omgang. Iemand in wie je meteen (terecht) vertrouwen hebt”. H.S., Zeist (illustrator, 55 jaar)

Focus en rust

Opruim coach_Amersfoort“Jouw aanwezigheid en advies geeft mij weer focus, samen hebben we bepaald wat belangrijk voor mij is. Dat geeft rust. Dankzij jou ben ik weer INControl. Dank je wel!” P.G., Laren (binnenhuisarchitecte, 48 jaar)

Betrokken en flexibel

“Jij hebt me ruim voldoende tools aangereikt voor het opruimen en loslaten. De woorden bij Ingrid Strooij / INC Professional Organizing passen naar mijn mening; oplettend, flexibel, goed evenwicht tussen uitweiding en to the point komen, helpt bij het kiezen. Goed geheugen en zij koppelt terug naar eerdere keuzen / informatie uit eerdere sessies. Opruimcoach Ingrid geeft gevoel van betrokkenheid. Bovendien houdt ze goed in de gaten op welk spoor we bezig waren. Dank je zeer voor je inzet voor de zomer”. J.L., Amersfoort (gepensioneerde, 70 jaar)

Weldadig

INC Professional Organizing_opruimen_overzicht“Keuzes maken en organiseren is niet mijn sterkste kant. Door allerlei privé omstandigheden lukte het mij niet om de rommel in huis aan te pakken. Ik woon vrij klein en ik bewaarde heel veel. Geen handige combinatie. Ingrid en ik hebben in 2 sessies van 2 uur zoveel bereikt. Ingrid helpt me op een respectvolle manier anders naar mijn spullen te kijken, zodat ik echt bewaar wat IK waardevol vind. Bovendien heb ik ook zoveel los gelaten. Zoals 12 kg (!) papier die ik door de shredder heb laten vernietigen in m’n woonplaats. Verder heb ik -dankzij Ingrid- eindelijk een bed uit m’n kindertijd weggedaan. Dit was voor mij zo’n groot obstakel letterlijk en figuurlijk! Het voelt weldadig dat ‘ie weg is”. A.M., Nijkerkerveen (leerkracht basisonderwijs, 32 jaar)

Dankzij ingrid speel ik eindelijk weer pianoINC Professional Organizing_zet je in beweging

“Het is zo fijn als iemand je in beweging brengt! Voor opruimen ben ik slecht te motiveren, misschien ook omdat ik nooit weet waar te beginnen. Ingrid begint gewoon en dat is net dat zetje dat ik nodig had. Onze opgeruimde woonkamer geeft me rust en ruimte om iets voor mezelf te doen. Zo heb ik sinds jaren weer piano gespeeld, echt leuk! Bedankt, Ingrid!” Marjolein, Amersfoort (vormgeefster, 35 jaar)

Overzichtelijke mailbox 

Ingrid hielp me fantastisch en op een geheel ongedwongen, respectvolle manier met het opruimen van een deel van mijn zolder. Ook gaf Ingrid me handige tips om meer grip te krijgen op mijn e-mailverkeer. Ik was daar dagelijks teveel tijd mee kwijt. En toch bleven aan het einde van de werkweek nog steeds nieuwsbrieven, blogs en artikelen ongelezen. Ingrid adviseerde me onder andere om ‘s ochtends NIET gelijk te starten met mijn e-mail. Maar bijvoorbeeld eerst een half of 1 uur te gaan werken aan mijn belangrijkste opdracht/uitdaging van die dag. Ook check ik op haar advies nu slechts 4 x per dag op vaste momenten mijn e-mail. De nieuwsbrieven, blogs en artikelen lees ik nu tussendoor, als ik even een korte pauze van een kwartier heb. Door Ingrids advies blijft mijn mailbox overzichtelijk en houd ik meer tijd over voor mijn werk. De opgeruimde mailbox vertaalt zich naar ruimte in mijn hoofd. Heerlijk!” Annemieke, Amersfoort (tekstschrijfster, 37 jaar)

Waardevolle spullen teruggevonden, dus kosten al terugverdiend

De kosten om een professional organizer in te schakelen heb je zo terugverdiend. Want we hebben tijdens het opruimen en organiseren zoveel waardevolle spullen teruggevonden. Ook had ik al een aantal cadeau’s ergens neergelegd en ook die had ik weer ontdekt. Dat scheelt weer een hoop geld en tijd de komende maanden. Bovendien helpt Ingrid je met het weloverwogen beslissingen nemen of je het waard vindt om spullen al dan niet te bewaren. Ik ben zeer tevreden! L. uit Amsterdam (medewerkster Vu Amsterdam)

Werkkamer: Stapels aangepakt & top timemanagement tips gekregenINC Professional Organizing_stapels papier aanpakken_opruimcoach

‘Ingrid heeft me geholpen om mijn papierstapels op te ruimen, en ze gaf me tools om mijn tijd effectiever te gebruiken. Ingrid doet dat allemaal op een vanzelfsprekende en respectvolle manier. Heel prettig en nuttig!’ C. uit Amersfoort
(zelfstandig ondernemer, 55 jaar)

Fotografe blij: met tips en adviezen

Ik kan iedereen aanraden om een met een Professional Organizer jouw manier van werken te bespreken. Ik dacht altijd dat ik redelijk georganiseerd bezig was en dat is ook wel zo en toch wist Inkie mij tips en adviezen te geven. Ik ga er direct mee aan de slag, mijn werkplezier neem alleen maar toe. Super bedankt voor jouw hulp Ingrid! Sabine Keijzer, Voorbeeldig fotografie (45 jaar)

Bijkeuken: weer tip top in orde

“Heerlijk om Ingrid over de vloer te hebben! Zij maakt opruimen overzichtelijk door het indelen van spullen die echt weg moeten, spullen die elders kunnen worden opgeborgen en spullen die naar de kringloop mogen. Wat overblijft wordt na sorteren en bundelen, professioneel en georganiseerd weer ingeruimd. Zo ontstaat er ruimte op de voormalige rommelplek, maar ook ruimte en rust in het hoofd. Het ziet er nu helemaal tiptop uit, zonder INC Professional Organizing was dat niet gelukt, sterker nog dan was ik er misschien niet eens aan begonnen. Ik ga weer met plezier mijn bijkeuken in, met dank aan Ingrid Strooij.” Annette Verspoor (tekstschrijver, 50 jaar)

Huis: van wanorde naar overzicht

“Ingrid heeft mij goed geholpen om de troep in huis onder controle te krijgen. In een huis met twee kleine kinderen wordt het nogal gauw een troep, voor mij een enorme ergernis Als eerste heeft Ingrid boven tafel gekregen waarom de troep me zo irriteert en bovenal wat het Professional Organizer_Amerfoort INCme zal opleveren om het nu eindelijk, voor eens en altijd, onder controle te krijgen. Tevens heeft ze een goed overzicht en weet precies waar je moet beginnen en hoe je het moet aanpakken. Precies het steuntje in de rug dat ik nodig had. Wat ik vooral fijn vond is haar hands on approach. Ze weet hoe ze je aan het werk moet krijgen en ze houdt het nog gezellig ook. Ze is verder uitstekend bereikbaar met vragen of wanneer je vast loopt. Haar enthousiaste reacties op dat wat je bereikt hebt, geven je de energie om ook het volgende project aan te pakken. Nogmaals mijn hartelijke dank Ingrid voor al je hulp en gezelligheid!” L. te Amersfoort (moeder en vrijwilligster op school, 44 jaar)

School: orthoteek weer gebruiksvriendelijk

ortotheek

Duidelijke categorieën met kleuraanduiding, dus makkelijk vinden en ook eenvoudig om weer op de juiste plek terug te zetten.

“Ingrid heeft op School op de Berg een belangrijke bijdrage geleverd aan het ordenen en systematiseren van de orthotheek (de onderwijs-leermiddelenruimte). Ze heeft alle materialen systematisch in kaart gebracht en gecodeerd . Het is een prettig systeem geworden dat eenvoudig te onderhouden is en waarbij iedereen de spullen met gemak kan (terug) vinden. Daarbij was ze een grote hulp bij een keuze maken wat weg kon en pakte ze op rustige wijze door en stelde zich pro-actief op. We kijken terug op een heel prettige samenwerking en zijn haar bijzonder dankbaar voor het overzichtelijke en mooie eindresultaat!” Sylvia en Ariëtte, intern begeleiders School op de Berg Amersfoort

Verhuizing: opgeruimd en soepel gegaan

Met een verantwoordelijke baan en een druk gezin, had ik heel weinig tijd om onze verhuizing voor te bereiden. Ook gingen wij eerst naar een huurhuis totdat ons nieuwe huis klaar was. Ingrid heeft mij efficiënt geholpen om mijn verhuisdozen in te pakken. Daarbij maakten wij gelijk een scheiding in spullen die we in het huurhuis niet nodig zouden hebben. Dat we ook nog vijf vuilniszakken naar de kringloopwinkel konden brengen, was voor mij helemaal mooi meegenomen. Ik vind het namelijk niet makkelijk om goede spullen weg te doen, maar met Ingrid’s hulp ging het keuzenproces veel soepeler en sneller. Doordat alle verhuisdozen voorzien waren van een duidelijke sticker, met bestemming en inhoud van de doos, was het uitpakken en terugvinden van spullen in onze nieuwe huizen een eitje. Onder andere hierdoor konden mijn gezin en ik snel wennen aan onze nieuwe woonomgeving. Door Ingrid’s hulp kijk ik terug op een overzichtelijke voorbereiding en had ik minder stress (dan de andere keren dat wij verhuisd zijn). Echt een aanrader doordat je niet alleen vooraf tijd bespaart, maar ook na je verhuizing, omdat je alles veel makkelijker kunt terug vinden. Ingrid bedankt! E. uit Leusden (management assistente, 41 jaar)

Samenwonen: creëren van een fijne werkkamer

IMG_6691

Deze spullen krijgen een nieuwe bestemming.

We zijn pas gaan samenwonen en juist dan pas merk je hoe veel spullen je door de jaren heen hebt verzameld! Met name in de werkkamer was dat erg duidelijk. De kast puilde uit, zelfs met spullen die al een paar verhuizingen mee zijn verhuisd en in de tussentijd nooit gebruikt zijn. Het voelde rommelig en geconcentreerd werken was niet altijd makkelijk. En dit terwijl de werkkamer wel als thuiswerkplek bedoeld was! Gelukkig kwamen we Ingrid tegen. Zij heeft ons geholpen keuzes te maken en zelf dacht zij ook actief mee over de mogelijkheid tot het efficiënter inrichten van de werkplek. Met Ingrid hebben we eerst een intake/kennismakingsgesprek gehad waarin ze rustig overlegde met als doel de aanpak bepalen. Juist door haar rust en doortastende vragen creëerde ze voor ons een goede basis om aan de slag te gaan. Uiteindelijk hebben we stapels spullen op marktplaats kunnen zetten en naar de kringloop kunnen doen. We hebben veel meer bereikt dan wanneer we het zelf hadden gedaan! Bovendien weten we door haar hulp en adviezen ook dat we niet zomaar weer terug zijn bij overvolle kasten en ruimtes. Het resultaat is een fijne werkplek waar we rustig en zonder teveel afleiding kunnen werken. W. en L. uit Amersfoort (medewerker Meander, 37 jaar)

schuur opruimen als voorbereiding van verhuizing

INC professional organizing: opruimen schuur

Fijn er is weer plek voor alle fietsen! Die van papa en mama kunnen er ook nog bij.

Met een druk huishouden (twee banen, twee jonge kinderen) en een verhuizing voor de deur, liep de puinhoop én de spanning bij ons thuis langzamerhand op. Veel spullen die we binnen niet een plek konden geven waren in de schuur gepropt, en daar stond ook nog het resultaat van aankopen uit het verleden die niet stuk genoeg leken om weg te gooien. Het idee om dat allemaal te moeten verhuizen stond me niet aan, maar opruimen had ook nooit de hoogste prioriteit. De mogelijkheid het samen met een professional te doen, was eigenlijk nooit in mij op gekomen. Ik moest even een drempel over om samen met iemand anders de troep onder ogen te komen (schaamte!), maar Ingrid lijkt er niet van onder de indruk. Rustig (maar niet te…), beslist en met begrip heeft ze het proces geleid en heeft ze voorkomen dat ik me verloor in onzin dingetjes. Behoorlijk confronterend soms, maar het is mooi te constateren dat ik veel meer heb weggedaan (ook naar de kringloop en marktplaats!) dan ik in mijn eentje had gedurfd. Ook de structuur van de inrichting van de schuur is weer terug. Misschien heeft het wel het meeste weg van het gevoel van een sportmassage: behoorlijk pijnlijk op het moment zelf, maar het gevoel na afloop maakt dat de moeite waard! J. uit Amstelveen (ambtenaar, 46 jaar)