Senioren organizing

Wellicht heeft u geen overzicht en grip meer op uw administratie. Of u heeft last van (teveel) spullen of u heeft opruimklussen waar u niet aan toe komt. Ook kan het u rust geven om alvast wat orde op zaken te stellen, mocht u er niet meer zijn. Bij een verhuizing komt er veel op u af.

Een partner, kinderen, familie en vrienden zijn wellicht druk, afwezig, of wonen ver weg. U vindt het lastig om het te overzien en om er alleen voor te staan.

Ik steek mijn handen graag uit de mouwen. En help u graag bij het krijgen van overzicht en rust.

Overzichtelijke administratie
Samen met u ga ik werken aan het overzichtelijk krijgen van uw administratie. We bekijken uw papieren en beoordelen wat hiermee dient te gebeuren. We gaan uitzoeken en sorteren en zorgen er samen voor voor dat het in categorieën wordt verdeeld.

U bent de baas over uw spullen en papieren
Ook bij het uitzoeken van spullen kan ik u helpen. Ik begrijp dat uw spullen een verhaal hebben, ik hoor dat graag.

Vanzelfsprekend bent u altijd degene die beslist of papieren en spullen mogen blijven. Ik help u met het houden van overzicht en bij het keuzes maken. Daar stel ik u veel vragen over.

Zorgeloos verhuizen
Bij een verhuizing neem ik u graag het werk, geregel en het gedoe uit handen. Ik zorg dat deze ingrijpende en wellicht emotionele stap op rolletjes verloopt.

Desgewenst kan ik u bij een verhuizing ook helpen met het uitzoeken en in- en uitpakken van uw spullen, het onderhouden van contacten met diverse instanties, het maken van een planning en eventueel het tekenen van een plattegrond voor uw nieuwe huis.

Kennismakingsgesprek
Mijn kennismakingsgesprekken zijn altijd gratis en vrijblijvend. We bespreken uw hulpvraag en kijken of en wat ik voor u kan betekenen. Vanzelfsprekend is het heel belangrijk om te ontdekken of we een klik voelen.

Kortom, voor hulp bij uw verhuizing, een overzichtelijke administratie en een opgeruimde en prettige leefomgeving, dan bent u bij mij aan het juiste adres.

INC Professional Organizing/ opruimcoach
Mijn naam is Ingrid Strooij en ik ben opruimcoach. Mijn bedrijf INC Professional Organizing bestaat sinds 2015. Afgelopen jaren heb ik met veel tevreden klanten gewerkt. Met mijn emphatisch vermogen en mijn praktische instelling ga ik graag samen met u aan de slag met uw hulpvraag.

Actie voor 3.0 leden
Als lid van beweging 3.0 krijgt u bij afname van tenminste van 3 uur hulp, ca 10% korting. U betaalt voor 3 uur: €170 in plaats van €187,50. Vanzelfsprekend kunnen wij ook -in goed overleg- eventueel ook 2 afspraken van 1,5 uur maken.

Neem gerust contact op om uw situatie voor te leggen zodat we kunnen bespreken wat ik voor u kan betekenen.

Ik help u graag!