Voor wie

INC professional organizing; is er voor iedereen die zich herkent in één of meer van de volgende situaties:

Opruimen / Overzicht / Balans

  • Heb je moeite met keuzes maken over jouw spullen binnen je huishouden en/of onderneming?
  • Wil je minder spullen en kun je hierbij een stok achter de deur bij gebruiken?
  • Zou je een betere balans willen voor tussen werk en privé (en eventueel gezin)?
  • Wil je meer tijd voor jezelf en voor zaken waar je energie van krijgt?
  • Heb je behoefte aan (meer) overzicht en structuur?
  • Heb je het idee dat je alle ballen in de lucht moet houden? En heb je hier last van?

 

Woning / verhuizen / opruimen

  • Gaan jouw (schoon)ouders kleiner wonen en ontbreekt het jou/hen aan tijd/energie/doorzettingsvermogen om dit (goed) te regelen? Of ga je zelf kleiner wonen en kan je hulp gebruiken bij het uitzoeken van de spullen die je wel mee kunt nemen?
  • Heb je opruimklussen waar je niet aan toe komt, of die je (steeds) uitstelt?
  • Heb je hulp nodig bij het verkoop klaar maken van je woning/ bedrijfspand?
  • Ga je verhuizen en weet je niet hoe en waar te beginnen?

    Administratie / efficient werken

  • Lukt het niet je tijd efficiënt te besteden?
  • Is je werk-/privéadministratie niet op orde?

Vind je het lastig om je leven weer op te pakken / in balans te krijgen:

  • na de geboorte van (een) kind/kinderen
  • tijdens/na een echtscheiding
  • na het verlies van je baan of tijdens / na een burn-out
  • bij het starten met een nieuwe baan
  • na een verhuizing
  • na het overlijden van een dierbare*

Als je je herkent in één of meerdere van bovenstaande zaken neem dan gerust contact met mij op voor een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek.

Ik kijk altijd samen met jou hoe we jouw uitdaging het best kunnen aanpakken.

*INC Professional Organizing helpt ook bij het leeghalen van woningen na het overlijden van een dierbare. Natuurlijk kan dit –mocht dit wenselijk zijn –ook eventueel samen. Alles wordt in goed overleg besloten. En mocht het nodig zijn, dan geef ik tips voor een goede bestemming van de spullen die weg mogen.