Werkwijze

Eerste contact

Ben je nieuwsgierig of en wat ik in jouw situatie voor je kan betekenen, neem dan gerust contact met me op. Je kunt me mailen (ingrid@inc-professionalorganizing), of bellen (06 – 39 47 67 67).

Intake gesprek

Ingrid Strooij_helpt je met opruimen en structuur_Amersfoort

Na ons eerste contact plannen we een vrijblijvend, gratis en oriënterend intakegesprek. Dit gesprek duurt maximaal 1 uur. Ter plekke breng ik de hulpvraag en wensen in kaart. We bespreken samen de knelpunten, wensen en mogelijkheden. Is er een wederzijdse klik, dan maak ik eenop maat gemaakt plan van aanpak. Dit is een offerte op met de geplande werkzaamheden, de tijd die dit in beslag zal nemen en de bijbehorende kosten. Het is ook natuurlijk ook mogelijk om een van mijn pakketten te kiezen.

Aan de slag

Na akkoord op het plan van aanpak/offerte, plannen we een startdatum. Als we aan het werk zijn, vormen jouw wensen en mogelijkheden steeds het uitgangspunt.  Jij beslist, ik help om makkelijker keuzes te maken. In sommige situaties is het ook fijn dat ik langskom, ik fungeer dan als ‘stok achter de deur’.

Evaluatie

Na enkele weken zal ik contact met je opnemen hoe het nu gaat, of er nog vragen zijn en of je eventueel nog een steuntje in de rug nodig hebt? Waar nodig geef ik je ook advies/ tips om de puntjes weer op de i te zetten.

NBPO

Ik werk volgens de code van ethiek van de Nederlandse Beroepsvereniging voor Professional Organizers (NBPO). Dit houdt in dat ik discreet en respectvol om ga met de mensen, situaties en spullen die op mijn pad komen. Ik oordeel nooit, maar werk naar een oplossing toe. Is er een bepaalde vraag, of situatie die mijn expertise te boven gaat, dan zal ik je zo mogelijk en in overleg verwijzen.