Integer, adviserend, pro-actief,
motiverend en gaf focus.

Ervaringen van zakelijke klanten

Mijn administratie op orde = clean desk & Head!

“Na jarenlange struggle en vooruitschuiven van wat gedaan moest worden, heb ik nu Clean Desk en Clean Head. De administratie organiseren en uitzoeken is nogal een privé klus, maar met de integriteit van Ingrid heb ik me geen moment ongemakkelijk gevoeld. We zijn samen aan de slag gegaan en met de visie, tips en tricks van Ingrid heb ik nu al wekenlang een clean desk en de post krijgt z’n plek of wordt meteen afgehandeld.

Clean desk, de afspraak met mezelf blijkt de sleutel te zijn tot discipline de administratie bij te houden. Thnx Ingrid”.

T.R. Leusden (zelfstandig ondernemer, 56 jaar)

Focus en rust

“Jouw aanwezigheid en advies geeft mij weer focus, samen hebben we bepaald wat belangrijk voor mij is. Dat geeft rust. Dankzij jou ben ik weer INControl. Dank je wel!”

P.G., Laren (binnenhuisarchitecte, 48 jaar)

Mijn opgeruimde mailbox vertaalt zich naar ruimte in mijn hoofd

Ingrid me handige tips om meer grip te krijgen op mijn e-mailverkeer. Ik was daar dagelijks teveel tijd mee kwijt. En toch bleven aan het einde van de werkweek nog steeds nieuwsbrieven, blogs en artikelen ongelezen. Ingrid adviseerde me onder andere om ‘s ochtends NIET gelijk te starten met mijn e-mail. Ook check ik op haar advies nu slechts 4 x per dag op vaste momenten mijn e-mail. De nieuwsbrieven, blogs en artikelen lees ik nu tussendoor, als ik even een korte pauze van een kwartier heb. Door Ingrids advies blijft mijn mailbox overzichtelijk en houd ik meer tijd over voor mijn werk. De opgeruimde mailbox vertaalt zich naar ruimte in mijn hoofd. Heerlijk!”

Annemieke, Amersfoort (tekstschrijfster, 37 jaar)

Overzicht voor een zelfstandig ondernemer

Ik ontmoette Ingrid op een netwerkbijeenkomst en een week erna zat ze al bij me op kantoor. Wat fijn dat we na mijn missie bepaald te hebben, gelijk SAMEN aan de slag zijn gegaan. Ik heb weer overzicht en voor al mijn losse briefjes met to do’s had ze een tip die heel goed voor mij als chaoot werkt, Wunderlist. Ingrid dank je wel voor je steun, advies en inzichten.

O. uit Soest (zelfstandig ondernemer, 42 jaar)

Werkkamer: Stapels aangepakt & top timemanagement tips gekregen

‘Ingrid heeft me geholpen om mijn papierstapels op te ruimen, en ze gaf me tools om mijn tijd effectiever te gebruiken. Ingrid doet dat allemaal op een vanzelfsprekende en respectvolle manier. Heel prettig en nuttig!’

C. uit Amersfoort (zelfstandig ondernemer, 55 jaar)

Fotografe blij: met tips en adviezen

Ik kan iedereen aanraden om een met een Professional Organizer jouw manier van werken te bespreken. Ik dacht altijd dat ik redelijk georganiseerd bezig was en dat is ook wel zo en toch wist Inkie mij tips en adviezen te geven. Ik ga er direct mee aan de slag, mijn werkplezier neem alleen maar toe. Super bedankt voor jouw hulp Ingrid!

Sabine Keijzer, Voorbeeldig fotografie (45 jaar)

School: orthoteek weer gebruiksvriendelijk

“Ingrid heeft op School op de Berg een belangrijke bijdrage geleverd aan het ordenen en systematiseren van de orthotheek (de onderwijs-leermiddelenruimte). Ze heeft alle materialen systematisch in kaart gebracht en gecodeerd . Het is een prettig systeem geworden dat eenvoudig te onderhouden is. Iedereen kan de materialen met gemak kan (terug) vinden. Daarbij was ze een grote hulp bij een keuze maken wat weg kon en pakte ze op rustige wijze door en stelde zich pro-actief op. We kijken terug op een heel prettige samenwerking en zijn haar bijzonder dankbaar voor het overzichtelijke en mooie eindresultaat!”

Sylvia en Ariëtte, intern begeleiders School op de Berg Amersfoort

Duidelijke categorieën met kleuraanduiding, dus makkelijk vinden en ook eenvoudig om weer op de juiste plek terug te zetten.

Werkkamer is weer geschikt om in te werken

We zijn pas gaan samenwonen en juist dan pas merk je hoe veel spullen je door de jaren heen hebt verzameld! Met name in de werkkamer was dat erg duidelijk. Het voelde rommelig en geconcentreerd werken was niet altijd makkelijk. Dit terwijl de werkkamer wel als thuiswerkplek bedoeld was! Gelukkig hebben we Ingrid ingeschakeld. Zij heeft ons geholpen keuzes te maken en zelf dacht zij ook actief mee over de mogelijkheid tot het efficiënter inrichten van onze thuis werkplek. Met Ingrid hebben we eerst een intake/kennismakingsgesprek gehad waarin ze rustig overlegde met als doel de aanpak bepalen. Juist door haar rust en doortastende vragen creëerde ze voor ons een goede basis om aan de slag te gaan. Uiteindelijk hebben we stapels spullen op Marktplaats kunnen zetten en naar de Kringloop kunnen doen. We hebben veel meer bereikt dan wanneer we het zelf hadden gedaan! Bovendien weten we door haar hulp en adviezen ook dat we niet zomaar weer terug zijn bij overvolle kasten en ruimtes. Het resultaat is een fijne werkplek waar we rustig en zonder teveel afleiding kunnen werken.

W. en L. uit Amersfoort (medewerker Meander, 37 jaar)

Deze spullen krijgen een nieuwe bestemming

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

E-book downloaden (is er nog niet)

Nieuwsbrief aanmelden

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

E-book downloaden (is er nog niet)

Nieuwsbrief aanmelden

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

E-book downloaden (is er nog niet)

Nieuwsbrief aanmelden

© 2024, INC Professional Organizing |
Algemene voorwaarden |
Privacy Policy
website: sbddesign.nl