Samen zorgen we voor rust, ruimte en overzicht!

Organizing voor senioren

  • 1) Wellicht heeft u geen overzicht en grip meer op uw administratie?
  • 2) Of heeft u last van (teveel) spullen of u heeft opruimklussen waar u niet aan toe komt?
  • 3) Ook kan het u rust geven om alvast wat orde op zaken te stellen, mocht u er niet meer zijn. 
  • 4) Verhuisplannen? Bij een verhuizing komt er veel op u af.
  • 5) Is uw partner uw ontvallen en ziet u op tegen het opruimen van de spullen?

Een partner, kinderen, familie en vrienden zijn wellicht druk, afwezig, of wonen ver weg. U vindt het lastig om het te overzien en om er alleen voor te staan. Bent u lid van beweging 3.0 in Amersfoort, onderaan deze pagina vind u meer informatie over mijn speciale tarief.

Ik steek mijn handen graag uit de mouwen. En help u graag bij het krijgen van overzicht en rust.

1) Overzichtelijke administratie

Samen met u ga ik werken aan het overzichtelijk krijgen van uw administratie. We bekijken uw papieren en beoordelen wat hiermee dient te gebeuren. We gaan uitzoeken en sorteren en zorgen er samen voor voor dat het in categorieën wordt verdeeld.

2) U bent de baas over uw spullen en papieren

Ook bij het uitzoeken van spullen kan ik u helpen. Ik begrijp dat uw spullen een verhaal hebben, ik hoor dat graag. Vanzelfsprekend bent u altijd degene die beslist of papieren en spullen mogen blijven. Ik help u met het houden van overzicht en bij het maken van keuzes. Daar stel ik u vragen over.

3) Nabestaandendossier

Ook biedt INC hulp bij het opstellen van het nabestaanden dossier. Het nabestaanden dossier is een document waarin je alle belangrijke informatie over jezelf, uw partner en eventuele kinderen vastlegt wat van belang is op het moment dat u, of een van uw naasten overlijdt. Het is een uitgebreid document met Nabestaandendossier_opruimen voor je doodgaat_rust_overzichtpraktische informatie over uw gegevens en de vindplaats ervan en eventueel kunt u hierin ook je wensen ten behoeve van uw uitvaart in beschrijven. 

Het opstellen van het nabestaanden dossier is prettig omdat:
– het ervoor zorgt dat nabestaanden gemakkelijk alle benodigde gegevens kunnen vinden,
– een uitvaart naar wens van de overledene verloopt.
Dat geeft een heel goed gevoel.

4) Zorgeloos verhuizen

Bij een verhuizing neem ik u graag het werk, geregel en het gedoe uit handen. Ik zorg dat deze ingrijpende en wellicht emotionele stap op rolletjes verloopt.

Desgewenst kan ik u bij een verhuizing ook helpen met het uitzoeken en in- en uitpakken van uw spullen, het onderhouden van contacten met diverse instanties, het maken van een planning en eventueel het tekenen van een plattegrond voor uw nieuwe huis.

 

 

5) Praktische steun na overlijden van een dierbare

De periode na het overlijden van een dierbare is een verdrietige en moeilijke tijd. Het overlijden zelf, de uitvaart en allerlei (financiële en) praktische zaken vragen de aandacht. Daarbij horen ook de spullen van uw dierbare. Samen opruimen en emotioneel waardevolle voorwerpen een goede plek geven, kan helpen bij de rouwverwerking. Soms is het fijn om dit samen met familie of vrienden te doen. In andere gevallen kan het prettig zijn om dit met een professional aan te pakken, die net wat meer afstand en ervaring heeft.

Ingrid Strooij van INC Professional Organizing biedt u graag praktische hulp na een overlijden.

Denk hierbij aan:
– Hulp bij het uitzoeken en Opruimen na overlijden_samen_rust_minder emotioneel_praktische hulpopruimen van de bezittingen: wat bewaar je als dierbare herinnering, wat kan weg en waar kan het dan het beste naartoe.
– Hulp bij het ordenen van papieren en administratie (ook digitaal)
– Het regelen van een eventuele verhuizing.

Het resultaat

Opruimen na een overlijden kan moeilijk en emotioneel zijn.
– Het opruimen wordt minder zwaar
– Dierbare spullen en herinneringen blijven bewaard en krijgen een mooi plekje.
– U hoeft moeilijke beslissingen en emotionele momenten niet alleen aan te gaan.

Kennismakingsgesprek

Mijn kennismakingsgesprekken zijn altijd gratis en vrijblijvend. We bespreken uw hulpvraag en kijken of en wat ik voor u kan betekenen. Vanzelfsprekend is het heel belangrijk om te ontdekken of we een klik voelen.

Kortom, voor hulp bij uw verhuizing, een overzichtelijke administratie en een opgeruimde en prettige leefomgeving, dan bent u bij mij aan het juiste adres.

Actie voor 3.0 leden

Indien u lid van beweging 3.0 bent, krijgt u bij afname van tenminste van 3 uur hulp, ca 10% korting. U betaalt voor 3 uur: €170 in plaats van €187,50. Vanzelfsprekend kunnen wij ook -in goed overleg- eventueel ook 2 afspraken van 1,5 uur maken.

Neem gerust contact op om uw situatie voor te leggen zodat we kunnen bespreken wat ik voor u kan betekenen.

Ik help u graag!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

Downloaden E-book

Download e-book

Gratis: de beste 25 opruimtips


De beste 25 opruimtips


Nieuwsbrief aanmelden

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

Downloaden E-book

Download e-book

Gratis: de beste 25 opruimtips


De beste 25 opruimtips


Nieuwsbrief aanmelden

Contact

Neem contact op


Direct meer weten:
06 - 3947 6767
ingrid@inc-pro.org

Downloaden E-book

Download e-book

Gratis: de beste 25 opruimtips


De beste 25 opruimtips


Nieuwsbrief aanmelden

© 2020, INC Professional Organizing |
Algemene voorwaarden |
Privacy Policy
website: sbddesign.nl